2020-06-11 Mycket cykling blev det idag både inom- och utomhus...

Dagen började med cykelträning (spinning) i grupp på SATS ca 45 minuter och efter lunchfikat cyklade Rulle och jag rundan i Naturreservatet Järvafältet mot Översjön och hem igen, 24,46 km.
 
Vi är så glada och tacksamma för att vi återigen får uppleva denna fantastisk natur som finns här i vår närmiljö så hit återvänder vi gärna så ofta vi kan, antingen till fots eller via cykel. 
 
Rulle har tagit bilden på mig med sin Samsung och vi befinner oss i höjd med Väsby Sjöäng
 
Min älskade Rulle vid Väsby Sjöäng
 
Fågelskådarplatsen vid Väsby Sjöäng
 
Vi rullade vidare till Översjön via Fäboda Gård då den vägen är lite längre...
 
Vackra Översjön
 
Ett Gräsandspar
 
Wow, vilken underbar dag vi fick uppleva! (Rulle har tagit bilden med min kamera)
 
Så fantastiskt vackert det är här och här har vi fikat massor med gånger när våra döttrar Maria och Linda var små så via har många fina minnen från de här trakterna.
 
Rulle njuter av sol, värme och den vackra vyn...
 
 
Våra cyklar får vila lite...
 
 
Min fina Giant MTB som jag kommer att cykla på mest då den känns bättre än min Trek MTB som är lite för kort i ramen för min längd så den kommer jag försöka sälja.
 
Eftermiddagens cykelrunda, 24,48 km 
 
Stort TACK min älskade Rulle för en underbar cykeltur och till dig min bloggläsare önskar jag en skön torsdagskväll!

Kommentarer:

1 Yvonne S:

Så härlig dag! 👍😎 Själv har jag jobbat i trädgården hela dagen och är väldigt nöjd med mig själv! 😄 Benny har varit till båten och jobbat med den! Nu är vi värda lite avkoppling! 😉🍷 Kram❣️

Svar: Tack så mycket Yvonne för din kommentar och duktigt jobbat med trädgården och båten. Så klart ni är värda en härlig avkoppling så trevlig helg och kram tillbaka😍😍
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: