2020-06-16 Victoria Tower - vilken cool byggnad...

Idag blev det ingen eftermiddagslångis för min del då det regnade och åskade samt att jag var riktigt trött och mör efter dagens fysiska träningspass (Cykling Intervall och Absolution) på SATS så det fick räcka med det idag.
 
Kl 18.00 var det dags för vår bostadsrätts föreningsstämma och vi höll till i en av Skandics lokaler som ligger i Victoria Tower som ligger på gångavstånd från oss. Wow, vilken häftig byggnad!
 
Med anledning av Coronaviruset var vi ett begränsat antal medlemmar på mötet som satt med rekommenderat avstånd från varandra så det kändes ansvarsfullt och bra.
 
Det var ett trevligt och positivt möte och dessutom fick jag äran och förtroendet att bli invald som ordinarie ledamot i styrelsen och det känns mycket bra.
 
Jag har tidigare erfarenhet av styrelsearbete under ca 15 år som sekreterare i vår gamla bostadsrättsförening innan vi sålde vår lägenhet och flyttade till Thailand 2011 så efter drygt 8 år känns det kul att vara med igen och få möjlighet att påverka vårt och mina grannars boende i vår nya bostadsrättsförening genom styrelsearbetet.
 
Det är ett härligt positivt och duktigt gäng i både vår gamla och nya styrelse så det känns bra på alla sätt och vis att få ingå där och det ska bli roligt att få bidra med mina erfarenheter och influenser tillsammans med dem.
 
Stort TACK för det förtroendet!
 
Victoria Tower
 
Bredvid Scandic ligger Kista Mässan
 

Kommentarer:

1 Anonym:

Tror du blir en tillgång i den föreningen också. Livserfarenhet sunt förnuft humor medmänsklighet och kunskap är precis vad som du har och en förening behöver. Lycka till! Kram Gertrude 💖

Svar: Oj tack så mycket Gertrude för de fina orden och lyckönskningen 🥰 Stor varm kram till dig från mig ❤
Annika i Stockholm Sverige

2 Mia:

Riktigt cool byggnad!

Svar: Ja Mia det är den verkligen :-D
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: