2020-06-20 Midsommardagen levererar grönt och skönt...

På eftermiddagen blev det en skön rask promenad i solens sken på Järvafältet och idag blåste det en hel del och det gjorde gott i värmen. 
 
 
Järvafältet mot Granholmstoppen...
 
 
Elljusspåret...
 
 
Granholmstoppen och fågelsjön samt längs bort i bilden ser man Victoria Tower, vårt Kista Torn och Science Tower
 
Vildros
 
Vit Vildros
 
 
De två Stutarna vid Hästa Gård som håller ihop som ler- och långhalm...
 
För mig okänd art och vet du vad den heter får du gärna berätta det för mig...(Har googlat men hittar en massa som liknar den men inte just den här)
 
 
En vacker Skata...
 
Stort TACK till mig själv och min omgivning för en härlig långis i vår vackra natur och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig midsommardag!

Kommentarer:

1 Anita:

Så fina bilder :D

Svar: Tack så mycket Anita 😄
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: