2020-06-21 Fläktar som fläktar när värmen stiger inomhus...

Nu är det varmt och gott inomhus men kan bli lite väl varmt under natten även om fönstret är öppet.
 
Då vi gärna vill ha lite rörelse på luften samt svalka ner den i sovrummet införskaffade vi en 30 cm bordsfläkt i krom på Rusta i Kista Galleria. Vi passade på att även köpa en liten söt 12 cm bordsfläkt med USB uttag för att ställa vid min dator för att svalka ner luften lite mer även vid skrivbordet.
 
När vi bodde i Huay Yang i Thailand hade vi flera väggfläktar i varje rum för att svalka ner luften och hade inget behov av våra AC så nu gör vi på samma sätt då det behövs här dessa varma dagar under sommartid.
 
Snygg och dessutom tyst bordsfläkt från Rusta, pris 399 sek... 
 
Min lilla bordsfläkt, pris 70 sek, som jag kan koppla in i min dator via USB uttaget, om jag vill, när värmen stiger i rummet för mycket.
 
Rusta har många bra saker till bra priser och vi har en Rustabutik i Kista Galleria bara ett stenkast från oss. Härligt!
 
 

Kommentera här: