2020-06-30 Sista dagen i juni och en extra intressant dag...

Efter Rulles och mitt tuffa gympass på SATS, Cykling Interval och Absolution (mage, bål) blev det ytterligare lite styrketräning. Härligt för både kroppen och knoppen!
 
På eftermiddagen i samband med mitt nya uppdrag som ledamot i styrelsen i vår bostadsrättsförening blev jag och en ny suppleant guidade i huset av vår ordförande för att få lite insikt och lärdom alla teknikaliteter i Tornet. Det gällde värme, vatten, tryck, ut- och insug angående ventilation, sprinklersystem, sophantering, el, hissar, garage, mobilcentralen etc etc.
 
Mycket intressant och lärande och vi har i vart fall fått ett hum om hur det mesta fungerar i vårt fina torn så stort TACK för den visningen som tog närmare 2 timmar.   
 
 
Min arkivbild
 
Hashtag Café,  Min arkivbild
 
Vår huvudentré
 
Min arkivbild
 
Min arkivbild
 
Min arkivbild
 
Min arkivbild
 
Här känns det alltid välkomnande att komma hem!
 
På sena eftermiddagen hjälpte jag dotter Maria att åka med en massa skräp till Återvinningsstationen i Bromma och det känns alltid skoj att vi i vår Fina Familj kan hjälpa varandra när så behövs i både nöd och lust och i övrigt bara umgås och ha det mysigt och trevligt i all enkelhet.
 
Stort TACK för att jag får ha det så här gott i livet med min älskade Fina Familj och till dig min bloggläsare önskar jag en skojig tisdag. 

Kommentera här: