2020-03-16 Idag på eftermiddagen skiner solen från en klarblå himmel samt en snabb affär...

I morse när vi vaknade smattrade regnet på rutan och i regnet fanns det även lite snöflingor så det var skönt att ligga kvar i varma goa sängen en extra liten stund.
 
Kl 13 slog det om helt och blev vackert soligt väder och ca +5 C och det kändes lite vårligt i luften till och med trots att det var lite småkyligt.
 
Rulle passade på att åka och tvätta bilen på OK i Helenelund då Toya ska få sommardäcken på nu i veckan.😀
 
Under tiden roade jag mig med att pyssla lite hemma samt ta en liten shoppingrunda i Kista Galleria.
 
Dagens vy från vår loggia...
 
Dagens vy från vårt sovrum...
 
Vid kl 12 tiden beställde jag ZMA kosttillskott från Svenskt Kosttillskott.se och kl. 19.00 plingade det i luren via SMS att mina beställda varor kommit till instabox i Kista Galleria. Jisses vilken snabb service!
 
Smart box, man går bara fram till displayen och trycker in den pinkod som man fått via SMS och så öppnas en av boxarna och där ligger det man beställt.😁
 
En bra och snabb affär utan krångel och dessutom fraktfritt!
 
Stort TACK för en återigen härlig dag och kväll och till dig min bloggläsare önskar jag en bra start på en ny fräsch vecka!  
 
 
  

Kommentera här: