2020-05-31 Grattis till alla goda mödrar och glad Pingstdag...

Idag är det dels Mors Dag och Pingstdag och det är många mödrar som blir firade idag och andra inte. Personligen tycker jag inte man ska ha en specifik dag till att fira sina nära och kära utan det gäller att visa kärlek och uppskattning till dem man älskar varje dag. Det gäller även bröllopsdagar, Valentindagar, Fars Dag, Födelsedagar etc. etc. 
 
Om man bara visar sina nära och kära en speciell uppskattning en gång om året är det inte mycket att fira. Idag kommer min älskade Fina Familj hem till oss för att vi ska få en mysig stund tillsammans oavsett om det skulle vara Mors Dag eller inte och det tycker jag är fint och kärleksfullt.
 
Jag hann med en rask promenad i vår fantastiskt vackra omgivning  innan de kom så här kommer lite bilder på det.
 
Vackra små blå blommor, möjligtvis Förjätmigej, men jag är inte säker, men du kanske vet bättre?
 
Fin Koltrasthona
 
 
Mums med en läcker färsk mask😋
 
Stigen längs Igelbäcken
 
 
Igelbäcken
 
Tillhåll för Skrattmåsar
 
 
Naturens egen bukett och det gör sig vackrast där på den plats som är naturligt för dem...
 
Stort TACK för att jag får ha det så här bra i livet och jag är oerhört tacksam för det då det är inte alla förunnat. Till dig min bloggläsare önskar jag allt gott! 
    

Kommentarer:

1 Tiina:

Blommar ser ut som Förgätmigej. Den finns i lite olika blåa nyanser. Jag gillar den blomman. Ha en fin vecka, redan juni!! Kram, Tiina

Svar: Tack så mycket Tiina och funderade själv på den men tyckte den hade så lång stjälk men kanske ändå. Ha en fin vecka du också och nu är sommaren här🥰 Kram ❤
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: