2020-10-06 Regnet öser ner utanför fönstret och jag kollar på vackra fjärilar, krabbor mm

Idag blev det en tuff träning på SATS med Cykling i 30 minuter och direkt därefter Absolution (mag- och bålträning) i 30 minuter så det fick vara nog med fysträningen för idag.
 
Jag ställde även in eftermiddagslångisen då regnet vräkte ner så det blev lite pyssel hemma i stället. Både Rulle och jag säger att det är härligt att ha ett vackert och ombonat hem som vi trivs så bra i och vi njuter i fulla drag samt är tacksamma för att vi har det så här bra då det inte är alla förunnat.
 
Just nu sitter jag och kollar på lite gamla foton från mitt bildarkiv både från Sverige och Huay Yang (Thailand) och Fjärilar, Krabbor och Gräshoppa samt en Slända så här visar jag dem.
 
Påfågelöga Järvafältet i Stockholm
 
I vår fd trädgård på Lotus 1 i Huay Yang
 
I vår fd trädgård på Lotus 1 i Huay Yang...
 
I vår fd trädgård på Lotus 1 i Huay Yang
 
I vår fd trädgård på Lotus 1 i Huay Yang
 
Krabba på Hat Wanakon i Huay Yang
 
 
Krabba på Hat Wanakon i Huay Yang
 
Gräshoppa på Hat Wanakon i Huay Yang...
 
Slänta på Hat Wanakon i Huay Yang
 
Det är roligt att kolla på gamla bilder igen och det väcker en massa fina minnen!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin tisdagskväll!
 

Kommentera här: