2021-04-07 Lite av varje och Tores snabbrastplats...

Idag har det varit fullt upp med det ena och det andra, engagemang i mitt styrelseuppdrag, styrketräning på SATS med 70 kg i marklyft och andra styrkeövningar samt leka med och rasta Tore också.
 
Puh! Ibland kan även ett pensionärsliv vara stressigt om som jag har många järn i elden vissa dagar.
 
Fast det är bara bra för hjärnkontoret att ha saker att göra och låta energin flöda, åtminstone för mig.
 
Detta är en suveränt bra rastplats för Tore när det gäller korta snabba rastningar bara 50 meter från entrén mot Hanstavägen och här finns många dofter att sniffa på för Tore från massor med mer eller mindre intressanta vovvar. 
 
Stort TACK för en återigen härlig dag och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig onsdagskväll!

Kommentera här: