2021-07-21 En kort rask runda i solens sken....

Jag känner att mina diverse armmuskler och resten av kroppen behöver vila efter 2 dagars tuff fysträning så jag nöjde mig med en skön rask promenad istället på förmiddagen. Eftersom jag känner min kropp så väl vet jag att ett träningspass på gymmet idag inte skulle ge något bättre resultat och då finns det annat att göra med kroppen istället när jag vill röra på mig. Skönt att ha valmöjligheter!
 
Jag älskar de här lummiga stigarna utmed Igelbäcken...
 
...och lite öppnare ytor vid Ärvinge...
 
Ett gäng med vilande kossor som också kände för att softa lite idag....
 
...men så skönt det ser ut och den här kossan känner sig verkligen trygg med sin tillvaro...
 
Kardborrar och Gårdsskräppa
 
Härliga fält....
 
Stort TACK för en härlig promenad i vår vackra närmiljö och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig onsdag!
 
 

Kommentera här: