2021-05-12 En härlig eftermiddag på Björnö Naturreservat på Ingarö

Det vackra vädret med sol och värme fick vi idag också och vi beslöt att tillsammans med Maria åka till Björnö Naturreservat på Ingarö på eftermiddagen med medhavt fika.
 
Vi har inte varit där på flera år så det var ett roligt och kärt minne som återupplivades. När Maria och Linda var små var vi där ofta och vildcampade dessutom en eller annan natt.
 
Vy från vårt favoritställe för medhavt fika...
 
Vid Björkviks brygga
 
En Tärna jagar fisk
 
Strandbadet
 
Nu ska fikat dukas upp
 
Mums med vacker hänförande vy...
 
Maria har fotat
 
Maria har fotat mig och Rulle
 
Rulle har fotat
 
Rulle har fotat mig och Maria
 
Maria har fotat mig
 
 
En Mås eller Trut
 
Klart fint vatten
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Maria har fotat mig och Rulle
 
Stort TACK mina älskade Rulle och Maria för en fantastiskt trevlig och mysig dag och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig onsdagskväll!
 

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Vilken härlig dag som ni fick tillsammans . Jag tycker att bästa tiden är nu vår o inte så mkt andra människor är ute. Då kan man verkligen njuta en sån här fin dag . Sen att man inte vill bada pga för kallt det struntar jag i. Trevlig helg 🐕😍

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och jag kan bara instämma med det du skriver. Trevlig helg!🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: