2022-02-28 En härlig dag i Vemdalen, Klövsjö, Storhogna med Fina Familjen

Igår på eftermiddagen anlände vi, dvs jag , Linda, Daniel och barnbarnen Adam och David till detta trevliga vinterställe i Vemdalen. Solen skiner från en klarblå himmel och det är ca -4 C
 
Vi hyr en stuga vid Storhogna, Klövsjö och idag var det full fart på alpinåkningen för Linda och Daniel samt Adam och David, promenader för mig och med David samt en massa skoj och lek i övrigt för oss alla. 
 
Vårt hus som vi hyr... 
 
Stort TACK till mina älskade Linda, Daniel och Adam samt David för en fantastiskt trevlig och mysig dag och till dig min bloggläsare önskar jag en fin måndag samt en ny fräsch vecka!

Kommentarer:

1 Rulle:

Fina bilder. Härligt ni har det.

Svar: Tack så mycket hjärtat! 🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: