2022-07-29 Lite av varje samt långis för mig och Maria i Gullmarsskogens Naturreservat...

Efter frukost tog Daniel en rejäl kajaktur i omgivningen och vi andra softade då vi beslutat att inte göra något särskilt tillsammans idag utanför huset. Det kändes skönt att bara ta dagen som den kom. 
Långgrunt och Tore har koll på husse Daniel...
Hejdå Daniel!
Vart tog husse vägen undrar Tore...
Lite häng i hängmattan...
 
Linda och Daniel beslöt att ta med barnen till Havets Hus i Lysekil men vi andra stannade hellre hemma för att ta hand om Tore under tiden som de var borta.
 
Maria och jag kände dock för att ta en rejäl promenad så Rulle stannade hemma med Tore och vi gick tvärs över vägen till Gullmarsskogens Naturreservat och fick en rejäl runda på ca 6 km.    
Kul skylt!
Gullmarsfjorden
Vi besökte Ravinen och det var häftigt och precis som att gå i en djungel
Maria har fotat mig
Maria har fotat mig på gång...
 
När övriga familjen kom hem var det återigen full fart i poolen och så var även denna dag snart slut.
Barnen nattas av Linda och Daniel och lugnet sänker sig i huset och i omgivningen och det blir tyst och fridfullt för öronen😍
 
Stort TACK till min älskade familj för en återigen underbar dag och kväll!

Kommentera här: