2022-11-11 En underbar dag med barnbarnet David!

Idag var dagis stängt och då passade jag på att ta hand om David, 3 år, hela långa dagen och så även om Tore, 10 år,(Staffordshire bullterrier) samt hämtade Adam, 8 år, i skolan (fritids) vid kl.16 tiden.
 
Det är fullt ös med en massa olika skojiga aktiviteter både inne och utomhus och det är snabba byten av dem samma. Leka med Duplo, Lego, rita, skriva och rabbla alfabetet (David kan skriva sitt eget namn)pussla och pyssla etc.
 
Pirenparken
Vi gjorde totalt 10 stycken sandkakor med garnering av gräs, löv, björkfrön och pinnar som ljus...
Här lät vi fantasin flöda bara...
 
Jag åkte hem till Rulle vid kl. 18.00 som snart hade kvällsmaten klar och jag är så nöjd över all den kärlek och fina stunder och upplevelser som jag fått med båda barnbarnen och som är värt hur mycket som helst!
 
Stort TACK för det och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig fredag samt helg!

Kommentera här: