2023-05-16 Pusseldags igen och idag regnar det - toppen för naturen!

Igår kväll påbörjade jag det sista av mina inköpa 5 pussel av Jan van Haasteren och det är lika kul vare gång att sätta igång med pusslandet. Framför allt idag när det regnar utomhus så det blev bara en kort promenarunda idag då jag ändå kände mig nöjd i kroppen och knoppen efter dagens tuffa träningspass på SATS i Kista Galleria.
 
Stort TACK för allt det goda som livet har att bjuda på och till dig min bloggläsare önskar jag en finfin tisdag! 
 
Det här roliga pusslet med en händelserik vattenpark som mlijö känns inte lika svårt att läga som det jag lade sist. 
En hel del bitar på plats sedan igår kväll och det får ju ta den tid det tar mellan övriga aktiviteter...
Dagens väderrapport, regn och så även uppehållsväder och ca +12 C
 
 

Kommentera här: