2023-05-22 En mysig heldag med David och en kortis med Adam...

Idag var Davids dagis stängt så Linda och Daniel behövde lite hjälp att ta hand om David samt även Tore (staffordshire bullterrier) och så klart jag mer än gärna ställer upp på det. 
 
Vädret bjöd på en brassande sol och ca +25 C så det var varmt som attan😎
 
David och jag hade en massa olika aktiviteter både inom- och utomhus och det är så roligt att vara del i hans uppväxt för den tiden kommer aldrig tillbaka.
 
Kl. 16 hämtade vi Adam i skolan så vi fick också en kort tid tillsammans innan pappa Daniel kom hem från jobbet och tog över. 
 
Stort TACK till våra älskade David och Adam samt Linda och Daniel för att jag fick ta hand om våra underbara barnbarn.
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin måndag samt en ny fräsch vecka!
 
Pirenparken
Uggleparken
David på hög höjd i en tulpan
Körsbärsblom
Kristinebergs IP
Adam älskar att klättra i träd...
 

Kommentarer:

1 sandra ledin:

Vilken härlig dag ni fick ihop. Park dagar är de bästa.

Ha en jätte fin kväll!!!

Svar: Ja tack det fick vi verkligen Sandra!

Ha en jättefin kväll!
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: