2011-01-30 Söndag och näst sista dagen i januari månad......

Jisses vad tog januari vägen? Swisch säger det bara men det är bra då går det fortare till den 12 mars när vi åker hem till Huay Yang igen. Längtan är stor!

Denna söndag gick jag ut allena i Hansta skogen då Maria förmodligen fått en släng av kräksjukan och låg hemma och vilade hemma i sin soffa. Den bröt ut i lördags kväll hemma hos oss. Stackars Maria! Rulle är också krasslig och håller på att hosta upp lungorna så han låg i soffan mest hela dagen han också.

Mitt i denna smitthärd befinner jag mig och jag hoppas på att inte ha blivit smittad av någondera eller så får jag kanske få en blandning av dessa farsoter, urk!


Min favoritvy hemma i Huay Yang.....

I morn är det arbetsvecka igen.....suck, helgerna kunde gott gå lite saktare....

Kommentarer:

1 Birgith:

Härlig bild, är det konstigt att man längtar?

Kommentera här: