2019-07-17 Fullt ös av musik från ett processiontåg i Huay Yang...

I höjd med Wat Huay Yang (templet) kom ett högljutt processionståg och livade upp stämningen med hejdundrande musik. Var det var för slags procession känner jag inte till men de verkade ha kul i vart fall😀 
 
Ett processionståg av något slag på väg in till Wat Huay Yang...
 
 
Under tiden som jag videofilmade processionståget kom en thailändsk kvinnlig vän fram till mig och ville kramas och hon och hennes kompisar ville dansa framför kameran och det slutade med att de ville ta ett kort med mig i mitten.
 
Vi slutade med att göra tummen upp för varandra samt high five och det var mycket skoj att känna av deras fantastiskt glada stämning och att de ville göra mig delaktig i den. De är verkligen fantastiska dessa thailändare på alla sätt och vis!
 
 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Ja det är härligt 😁/ Elisabet

Svar: Tack Elisabet för din kommentar😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: