2020-06-22 Ny fräsch vecka har börjat - vackra rosor och häftig arkitektur...

Idag är det måndag och den nya träningsveckan på SATS har därmed påbörjats. Tuff start med gruppträningen Transformer i 45 minuter och därefter styrketräning och dagen till ära fixade jag 55 kg i marklyft. Nu är det bara att öka på vikten sakta men säkert i den mån jag orkar och det känns oerhört kul det bara går framåt och att jag blir starkare.💪
 
På eftermiddagen blev det en lite kortare promenad på ca 1 timme och i ett av bostadsområdena i Kista har de en fantastisk rabatt med olika sorters rosor. Så vackra i formen och i färgen!
 
 
 
 
 
 
Sciense Tower och tunnelbanan... 
 
Tunnelbanan och ett coolt hus i anslutning till Science Tower...
 
Stort TACK för en härlig dag och kväll på alla sätt och vis och till dig min bloggläsare önskar jag en finfin måndag och välkommen till en ny fräsch vecka!

Kommentarer:

1 Britta:

Titta så fint det blommar! Va kul

Svar: Tack så mycket Britta för din kommentar 😁
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: