2021-04-05 Soligt och fint igen samt kalla kraftiga nordanvindar...

På eftermiddagen kom solen fram och det blåste kalla kraftiga nordanvindar och temperaturen låg på ca +3 C.
 
Jag tog en rask promenad själv i Ärvinge efter att ha varit ute och rastat Tore då han inte fixar att gå fort med sina ledkrämpor. Det blir fler korta promenader med honom istället i denna vecka.
 
Fina svällande knoppar börjar synas mer och mer nu på buskar och träd...
 
 
Del av Järvafältet vid Ärvinge och i dessa snår gillar Räven och Rådjuren att hålla till...
 
Lite snö kvar från i morse och förmiddagens snöstorm
 
Järvafältet och här stannade inte snön kvar...
 
Igelbäcken vid Ärvinge
 
Stort TACK till mig själv och min vackra omgivning för en härlig rask promenad och till dig min bloggläsare önskar jag en finfin Annandag Påsk!

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Hoppas Tore snart känner sig bättre med lite lagom motion i små portioner. Ja idag var det bladat först snöregn . Sen runt 187sken det upp . Då gick jag ut en sväng igen. Trevlig Söndagkväll! 🐕😍

Svar: Tack Birgitta och det hoppas vi också men det är tack vare hans medicin. Dessa ledproblem går inte över men det blir lättare för honom. Han är i övrigt en pigg och lekfull samt en fantastisk trevlig hund. Ha en fortsatt fin måndagskväll denna annandag påsk. 🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: