2022-12-05 Härliga måndag, äntligen lite fysträning på SATS och en fin skymning...

I förmiddags var det dags att rycka upp kroppen från en 2 veckors vila från fysträningen på SATS och det räckte gott och väl med 30 minuters gruppträning med Absolution (bål, mage).
 
I morgon skippar jag det tuffa spinningpasset (Cykling Interval) då det blir för mycket för kroppen att ta itu med så här i början på träningen efter min förkylning. Att sätta mig på cykeln och ta det lugnt i min egen takt och inte följa instruktörens tuffa uppläggning av passet i 30 minuter känns bara fel både mot instruktören samt de andra i gruppen och då avstår jag hellre. Däremot kommer jag delta i gruppträningen Absolution på 30 minuter då det är "lagom" tufft.
 
Jag kan jag köra mina styrketräningspass i egen takt och starta upp lite lugnt igen efter bästa förmåga och skönt att äntligen vara igång igen för jag har verkligen saknat gymmet!
 
Arkivbild på Laura i receptionen
Arkivbild på mitt fina gym
 
I eftermiddags bjöds vi på en vacker skymning och det är inte så mycket snö kvar nu och temperaturen ligger i skrivandes stund på -1 C.  
 
 
Stort TACK för allt det goda som livet bjuder oss på i vår vardag och jag önskar dig min bloggläsare en fin måndag samt en ny fräsch vecka! 
 

Kommentera här: