2022-12-11 Save the Duck ett fint motto som respekterar djur...

Här på SAVE THE DUCK i Mall of  Scandinavia kan du köpa jackor, kappor, västar etc med Plumtech, ett syntetiskt dun som fyllning.
 
https://savetheduckusa.com/pages/materials
 
Fyllningen värmer gott, är ekovänligt, andas, tyget på plagget är vattenskyddat och är  snabbtorkande. Plaggen har olika fyllning beroende på vilken temperatur du ska utsätta dig för.
 
Jag ville ha en lättskött knälång svart jacka för temperatur som klarar upp till -10 och som dessutom var snygg och inte så klumpig, vettiga djupa fickor samt en avtagbar kapuschong. Det blev ett därmed ett köp då de hade precis den jacka som jag var ute efter. Att det dessutom var 15 % rabatt på köpet var ju bara extra positivt!😁
 
Dessutom är personalen mycket trevlig att ha att göra med så det blev givetvis ett extra plus.
 
Maria köpte sin varma sköna vinterjacka där för en tid sedan och är mycket nöjd med den så därmed blev även jag intresserad. 
 
Helt rätt!
Här kan du kolla på deras Instagram  https://www.instagram.com/werespectanimals_se/
 
Stort TACK till den trevliga personalen för ett lyckat köp samt till Maria för tipset, sällskapet samt skjutsen dit och jag är övertygad om att jag kommer vara nöjd med min nya jacka samtidigt som jag gjort Ankorna en tjänst!💕

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Låter fantastiskt bra/Elisabet

Svar: Ja visst är det bra Elisabet, framför allt för Ankornas skull🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: