2022-02-14 Idag är det Alla Hjärtans Dag, Valentin Day så grattis till min Fina Familj samt till alla goda fina människor!

Fast jag tycker att Alla Hjärtans Dag ska "firas" varje dag, det vill säga att man visar sin kärlek och uppskattning till sina nära och kära varje dag på ett eller annat sätt. Det är lätt att ta sin familj eller vem eller vilka som nu står oss närmast för givet och glömma bort att allt inte varar för evigt utan det gäller att uppskatta de sina varje dag och slösa med det. 
 
När jag kom hem efter Rulle idag från gymmet hade han köpt smarriga praliner och några röda hjärtan och ställt på matbordet som en överraskning till mig. Så fint!
 
Min kärleksgåva (ljus choklad som Rulle gillar) fick Rulle redan för ett par dagar sedan och likaså Fina Familjen när vi träffades sist i lördags.
 
Det behövs ju egentligen inga specifika gåvor för att visa sin kärlek och uppskattning utan det är ord och handling som betyder mest, åtminstone för mig! 
 
Gåva från min älskade Rulle idag!
 
Stort TACK för att jag har en sådan underbar kärleksfull familj och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig Alla Hjärtans Dag! 
 

Kommentera här: