2022-11-28 Långis i samband med hämtning av Adventskalender till Tore, 11 km...

I går köpte Maria en Adventskalender på ÖB till Tore, 10 år, (Lindas Staffordshire Bullterrier) för att även han ska kunna njuta  lite extra av varje dag till Julafton.
 
Eftersom jag ska ta hand om älskade barnbarnet David, 3 år, och Tore på torsdag hela dagen gick jag hem till Maria i Barkarbystaden och hämtade den för att ta den med mig på torsdag. Det passar ju perfekt då det är den 1 december då och första luckan ska öppnas.😍
 
Härligt att förena nytta med nöje samt få träffa vår älskade Maria igen!💕
 
Även hundar ska givetvis ha förväntningar till Julafton och få något gott varje dag tills dess😍
De grenar som gått av till den vackra tallen har nu tagits om hand... 
Nu är det blidväder, +7 C, och snön håller på att smälta bort...  
 Dagens runda
 
Stort TACK för dagens och kvällens glädjeämnen och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig måndag samt en ny fräsch vecka! 

Kommentera här: