2022-09-02 Trevlig fredag samt helg önskar jag er alla mina bloggläsare!

Jag gillar fredagar lite extra precis som när jag jobbade men nu istället för yrkesutövning är det träningsveckan på SATS som är avslutad. Precis som på jobbet tidigare är det en extra trevlig stämning på gymmet där vi önskar varandra en trevlig helg när vi avslutat vår träning och det är dags att gå hem!
 
I övrigt har eftermiddagens sysslor varit att fixa till våra plantpottor på "torget" utanför vår entré till Kista Torn och lite annat pyssel! Det finns alltid någonting att göra - eller roa sig sig med och det är bara att ta för sig och göra det jag tycker ger mig något eller bara är allmänt roligt att göra. Det är det goda livet med att vara passionär/pensionär!
 
Jag önskar er alla mina bloggläsare en trevlig fredag samt helg!
 
 

Kommentera här: