2024-03-21 Älskade barnbarnet David, 5 år gillar att frissa sig själv...

Plötsligt händer det från att vara totalt ointresserad av hur hårfrisyren ser ut till att from idag bli så medveten och börja kamma sig flera gånger om dagen och gärna lägga i hårgelé också för att se cool ut enligt David, 5 år.
 
Lillplutten ville gärna vara med på bild men skulle givetvis visa sig från olika sidor😍
 
Jag fick äran att idag hämta honom från Dagis kl. 15.00 och få tillbringa hela eftermiddagen med honom och en kort stund med Adam, 10 år när han kom hem från skolan tills Linda och Daniel tog över. 
 
Stort TACK till min älskade familj för att ni finns i min närhet och till dig min bloggläsare önskar jag en finfin torsdagskväll! 
 
David 5 år
Kammen i handen redo för att fixa till frisyren...
 
 

Kommentera här: