2008-03-22 Träning på gymmet samt biljard

Några svenskar har fixat ett gym mitt i byn så vi cyklade dit och körde var sitt pass och det var jätteskönt!  Ett lyckat initiativ för att få fart på lata svenskar samt för oss som är träningssugna att hålla i gång "trots" att vi har semester.

image134

Det är kul att träna!

image193

image211

Efter en dryg timmas pass kändes det skönt att cykla hem och runda av med några simtag i poolen. Vi fixade egen lunch och åt på altanen och cyklade sedan iväg till våra vänners hus samt en längre rundtur söderut.

Vi åt middag på Jacks och avslutade med 2 rundor biljard och Rulle vann över mig med en boll första rundan samt ganska överlägset den andra rundan. Kön hade en tendens att fastna i min svettiga hand annars hade det nog gått bättre för mig, tror jag nog, hmmm!

Natti, natti! 

Kommentarer:

1 Christer Phukenstrand:

Mmmm....Säkert var det din handsvett som satte käppar (= köer) i hjulet. Annars hade du SÄKERT vunnit över Rulle, det har jag absolut inte någon anledning att betvivla...
:-)

2 Linda:

duktigt pappsen! pok

Kommentera här: