2010-12-28 Kaloribränning till max

Igår spinnade jag, Rulle och Maria i ett tufft 55 minuterspass. Idag körde Daniel och jag ett cykelpulspass om 55 minuter. I morgon kör jag, Maria och Rulle ett Body Combatpass och på torsdag blir det styrketräning. Vad sägs om det?

Nu ska alla marsipanbitar, choklad, julfikor etc. bort! Då gäller det att ligga i tills nyårshelgen då det blir påfyllning igen av det goda, ha, ha!

Efter nyår brukar det bli trångt på gymmet pga av alla "Ickenormaltränares" nyårslöften. Men de brukar ge upp i slutet av januari, februari, sedan är allt som vanligt igen.....


Snart är det nyårsafton och 2011! Favoriterna på rad.......

Kommentarer:

1 Lotta:

Lyxputtar där! Vad mysigt, är ni hemma eller firar ni hos någon av barnen?

2 Annika:

Till Lotta: Firandet blir med "barnen" hemma hos oss.

3 Susanne:

Vad ni är flitiga, men sen mumsar ni i er en massa gott o sköljer ner med en massa gott oxå ser jag, hmmm

Igår hade vi ett härligt Zumba danspass på en timma det är så jätte kul ! Vi åker hem i ett lyckorus :)

Tror jag blivit lite galen...

Ha en riktigt skön Nyårshelg, hälsa familjen MASSOR



KRAM på er

4 Birgith:

Vill önska er alla ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!

Kram Birgith

5 Annika:

Till Susanne: Vad duktig du är! Nu jädrans ger du inte upp i första taget!!! Ha en riktig skön nyårshelg ni oxå! Kram A

Till Birgith: Ett riktigt gtt nytt år till dig och familjen oxå. Kram A

Kommentera här: