2013-10-30 Thip Laundry har tagit ner skylten och lillflickan Dream på väg...

Thip Laundry som öppnade i september 2013 har redan tagit ner skylten. Det blev väl för litet kundunderlag, antar jag, för att kunna bedriva verksamheten. Trist i så fall för Thip men bättre lycka nästa gång.
 
2013-09-11
 
2013-10-30
 
På vägen hem från mina långisar brukar jag ofta möta lillflickan Dream och hennes föräldrar på vägen. Dream har jag sett växa upp från en liten baby och hon är nu ca 1,6 år. Söt flicka! De brukar alltid vinka så glatt till mig eller stanna så jag får hälsa på Dream.
 
Dream 2012-08-26 ca 4 månader
 
Gulliga glada familjen
 
Dream och hennes mamma 2013-10-30
 
De jobbar med byggnation, städning etc och verkar allmänt flitiga.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lotta:

Enligt Berit kan man lämna tvätt till Thip hemma hos henne. Hon bor någonstans nära vår grusväg vid gamla Wa´s om jag förtod det rätt.

Svar: Aha, det kanske är bättre för henne då hon ändå tvättar hemma,,,
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: