2014-12-30 En läsvärd bok om du vill veta lite mer om Thailand, dvs. "om vi inte minns rätt"...

"Om vi inte minns rätt" är titeln på en läsvärd bok utgiven 2007 och skriven av Håkan Wallenius och Christer Nilsson.
 
Det var min vän Kia som tipsade om boken och jag fick låna den av henne. Boken beskriver "räta synvinklar om Thailand".
 
 
 
 
Om du har läst/läser ThailandsPosten är det Håkan Wallenius som skapat den dels skriver i den...
 
Länk till ThailandsPosten har du här...http://www.thailandsposten.com/tp_start/
 
Jag har fått äran att bli intervjudad av Håkan Wallenius i tidningen och den kan du bl.a läsa här på sidan 30
 
Christer Nilsson
 
Enjoy!

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Hej!

Kom hem efter en allt annat än lugn dag på jobbet och skutta in här och nu fick jag verkligen att läsa fixa ner länken på Thailandsposten så jag kan fortsätta att läsa senare men jag läste om dig redan nu så klart.
Hälsningar Birgitta S nu har bara noll grader i Sholm bättre än igår då det var -10 på morgonen

Svar: Stackars Birgitta att behöva jobba så hårt! Gott Nytt År och ha en mysig kväll med de dina och klä dig varmt. Här kan det vara lite småsvalt på kvällen nu (24+)så en tunn tröja känns skönt :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Christina S:

Jag har också läst den boken och håller med. Där står en del tänkvärda saker.

Svar: Vad roligt att du också gillar boken, en hel del matnyttigt lite bakom kulisserna serverar de båda.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: