Kommentarer:

1 Linda:

Min fina mamma och son! Pokäd

Svar: Tack så mycket hjärtat! Pok Äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Ann-Sofi S12:

Vilken liten gullunge ni fått! Jag tror han är lite lik morfar!

Svar: Tack så mycket Ann-Sofi och du kan ha rätt;.))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Birgitta S:

Hej!
Vilken sött plutt njut och jag har läst dina inlägg från vistelsen i Stockholm och du verkar att ha det fantasktiskt. Själv påbörjade jag 2 v semester i Fredags och befinner mig ute i Stockholms skärgård på Gällnö njuter verkligen av ledighet och bra värme inte som midsommaren som var 3+ mer än nyårsafton?
Hälsningar Birgitta

Svar: Tack så mycket Birgitta och jag önskar dig en varm och skön samt regnfri semester!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Rulle:

Fina bilder på den lille gladingen o dig.....

Svar: Tack min kära Rulle! PoK äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Ingvor:

Vilket litet charmtroll han är Adam! Han är ju så söt! Och vilka vackra ögon!
Barnbarn är något speciellt! Man kan aldrig sluta gosa med dom! Ha en fortsatt fin vistelse i Stockholm och med de dina! Kram Ingvor

Svar: Tack så mycket Ingvor och jag är mycket stolt över lilla Adam. Det är underbart att vara här och gulla med honom så jag njuter i fulla drag innan det är dags att fara hem till HY igen. Ha det så bra ni också och kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Eva Olofsson:

Vilket charmtroll han är, Adam!
Förstår att du har det bra!
Har också fått hit barnbarnen efter en dryg veckas uppehåll.
Och vädret fortsätter att vara thaiväder, 25-30 gr och sooool, här uppe i norr...

Svar: Tack så mycket Eva och visst är det underbart med goa barnbarn samt att solen skiner och det är varmt och gott!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Marit:

Så flotte dere er Annika, Adam er så skjønn. Vi koser oss masse her nå, tror det er bra at det kun er Rulle på feltet når ungene boltrer seg høylytt i bassenget;-))

Svar: Tack så mycket Marit och var härligt att ni har det mysigt hemma i HY. Vare sig Rulle eller jag blir störda av att barn ha skoj och är högljudda utan tvärtom, det är bara kul att barnen trivs. Ha det fortsatt trevligt och hälsa familjen:-))
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: