2015-03-06 Härliga fredag och ett par vettiga budskap...

Sista långisen i Huay Yang för denna vecka är avklarat i goda vänners sällskap och nu blir det uppehåll i ca 3 veckor för min del då vi åker på vår långresa till Malaysia med våra MC:ar på måndag. Det är flera av våra fina vänner som under den tiden vi är borta hunnit lämna Huay Yang för denna gång.
 
Jag kommer att sakna alla våra fina goa positiva vänner och även de trevliga bekantskaper som jag gjort under denna högsäsong och hoppas ni alla kommer tillbaka till Huay Yang snart igen.
 
Från "Krossa Jantelagen"
 
 
....och ett budskap som någon för mig okänd har skrivit som jag gillar:
 
"Negativa människor är som moln, så fort de försvinner blir det en UNDERBAR DAG" 
 
Jag önskar dig en mysig fredag samt helg!
 

Kommentarer:

1 svein slokvik:

Ønsker dere en riktig fin tur til Malaysia, kjør forsiktig:)

Svar: Tack snälla Svein och vi ska köra så bra vi kan och hoppas övriga trafikanter gör det också :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Trevlig fredag och trevlig resa! Tack för bloggen! Kram Anna Lena

Svar: Tack så mycket detsamma Anna-Lena och kram till er båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Andreas:

Kloka ord, och ett bra budskap. Trevlig resa, och hoppas molnen håller sig undan.

Svar: Tack så mycket Andreas och vi hoppas också att molnen håller sig borta:-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Karin Wergius Kristoferson:

Hej Annika och hoppas er resa blir innehållsrik och rolig. Dina kloka tankar ger positiv kraft och hjälper också att uppskatta dagen när molnen har skingrats.
Kram till dig och vi ses i höst. Karin.

Svar: Tack så mycket snälla fina Karin och det hoppas vi också. Tack även i övrigt och att tänka positivt ger en en fantastisk kraft som övervinner det mesta. Kram till dig också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Ulla & Torgny:

Tack för alla fina inlägg som jag läst under den tiden vi har varit här i HY. Vi lämnar också HY nästa vecka, men hoppas vi kommer tillbaka nästa vinter. En fin liten by som vi trivs väldigt bra i.
Kör försiktigt och med förnuft!

Ps......jag läser din blogg när vi inte är här också, för att se och få lite info om vad som händer i byn......Ds

Svar: Tack så mycket själva för er fina kommentar och hälsning samt det är mycket roligt att ni både läser och uppskattar min blogg. Trevlig resa hem och välkomna tillbaka, under tiden ska jag försöka hålla era goda minnen vid liv genom min blogg. Må så gott och var rädda om varandra!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Reidun:

God tur till Malaysia,vår första kontakt med asien 1991 då vi gjorde en rundresa som var alldeles fantastisk!!

Svar: Tack så mycket Reidun och det ska bli så spännande att få uppleva Malaysia på 2 hjul!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Anton:

Ha en härlig resa och akta tårna!

Svar: Tack snälla Anton och nu har jag ju bra skor som ska skydda fötterna:-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 Birgitta S:

Trevlig resa och kör försiktigt.
Hälsningar Birgitta S 0 nu på Kungsholmen Burr!

Svar: Tack så hjärtligt Birgitta, vi ska ta det lugnt och hoppas våra medtrafikanter också gör det :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: