2015-05-22 TREVLIG HELG önskar jag er alla från Huay Yang!

Dagen började med härlig strandlångis med Berit, som jag saknat i en hel vecka då hon haft annat för sig. Nu är ordningen återställd därmed :-D
 
Stackars Tina valde att vara hemma och pyssla om sina blåsor på tårna och det var ett klokt val, men hoppas vi ses på måndag igen för nya friska långistag...
 
Idag friskade det på havsvindarna och det var ljuvligt skönt i värmen som därmed minimerades betydligt!
 
Jag önskar er alla kära bloggläsare en synnerligen trevlig fredag och helg!
 
 
Långisen bjöd på ett glittrande hav...
 

Kommentarer:

1 Eva Johansson:

Trevlig helg på er i Huay Yang.
Hälsningar från ett grått och kallt norrland, där tussilagon just har slagit ut:)

Hälsningar Eva

Svar: Tack så mycket Eva och detsamma! Tussilago var det längesedan vi såg "in live" :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Berit Knapasjö:

Inte klokt att vi inte sett varandra på 1 vecka.
Det var jättehärligt att få prata med dig igen och en underbar promenad fick vi!
Tacka goa fina Rulle som köpt riktigt bra Aloevera till mig.
Ha en fin helg så ses vi på stranden på måndag.

Svar: Tack fina goa Berit själv och Rulle hälsar att han gjorde det endast för din skull för att du alltid ska ha det bästa :-D Syns på måndag och det ser jag fram emot! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: