2015-11-22 Pimpningen av min Honda Forza är klar (för den här gången) och så här fint blev det!

Nu är alla nya tillbehör på plats på min hoj tack vare duktiga Rulle. Så här blev det och erkänn att det blev fint!
 
FÖRE byte av vänster bromshandtag (original)
 
EFTER byte...
 
Dessutom är handtaget skönare att hålla i samt reglerbart och efter inställning i läge 2  passar nu handtaget bättre till mina händer...
 
Höger bromshandtag...
 
FÖRE byte av oljestickan
 
EFTER byte av oljestickan...
 
FÖRE byte av passagerarfotstöd (första pimpningen) Detta fotstöd har nu flyttats till vår svarta Forza istället...
 
Detta fotstöd pryder nu vår svarta Forza...  
 
Här är originalfotstödet... 
 
EFTER byte av passagerarfotstödet...
 
Utfälld och visst är den läcker...
 
Det är detaljerna som gör det, så är det bara!
 
 
Min nypimpade Forza...
 
 
 
Körglädjen blir bara större och större med så här fina handtag som är skönare att hålla i samt har bättre funktion än originalhandtagen..
 
Nu får det väl räcka ett tag i vart fall med pimpningen tills fler pimpningsidéer dyker upp :-D
 

Kommentarer:

1 Reidun:

Hon! Blev verkligen fin;)) Kram!

Svar: Tack Reidun det blev hon verkligen :-D Kram!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Gun:

Så snygg hon blev!

Svar: Tack snälla Gun, don efter person, ha, ha!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Gun:

Självklart! Ni passar varandra som hand i handske! Byt inte...jag vill gärna se er ihop när jag kommer ner i februari ;-) Kram

Ps hälsa Rulle att fixat det bra Ds

Svar: Tack snälla Gun och så klart byter jag inte ut henne ännu. Ska bli roligt att se dig igen i HY och jag hälsar till Rulle från dig :-D Kram och må så gott!,
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Christina S:

Så roligt att fixa till "moppen"! Blev fint!

Svar: Tack snälla Christina och jag är mycket nöjd med resultatet!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Daniel:

Riktigt snyggt ankan, bästa modden än så länge!

Svar: Tack så mycket Daniel jag visste att du skulle gilla det som är en riktig förståsigpåare när det gäller pimpning :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Anna Lundqvist:

Urläcker !!!

Svar: Tack så mycket Anna!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: