2015-10-03 Lite förhandsinfo om att vår optiker Jirawat flyttar närmare oss i byn...

Lite förhandsinfo om vår optiker Jirawat i Huay Yang. De kommer att flytta sin verksamhet till en lokal snett mitt emot Si Shop (gamla Seven Eleven) om ca 2 veckor. Just nu håller de på och iordningställer lokalen. 
 
Flytten kommer att gagna deras kundkrets som då slipper ta sig över motorvägen för att komma till butiken. Toppen tycker jag!
 
När de väl flyttat in kommer jag att ta lite bilder och lägga in på min blogg. Men det kommer givetvis först vid hemkomsten från vår långresa med våra MC. 
 
Snart närmare oss...
 

Kommentarer:

1 Lena Andersson :

Hej Annica . Har du provat ut glasögon i Huay Yang. Är det något som är bra att göra och hinner man det under en tre veckors vistelse i byn. Jag har progressiva glasögon. Jag och min väninna GunBritt dyker upp i slutet på februari .Mvh Lena

Svar: Hej Lena, både jag och maken Rulle har fixat glasögon där och det har tagit högst 1 vecka att få dem klara. Börja med att gå till henne det första du gör då vet du besked. Välkomna till HY och trevlig resa!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: