2016-12-04 Tack för en trevlig kväll goa fina vänner!

I går kväll träffade vi våra goa fina vänner Yvonne och Lars och började med en GT hos dem och avslutade kvällen tillsammans på restaurant I Am där de har mycket god mat och dryck till moderata priser.
 
Enligt en återkommande glädjefylld tradition har de med sig Skumtomtar till mig och en dosa snus till Rulle. Vi blir lika glada och tacksamma varje gång över deras generösa tanke och goda gåva,
 
Tack snälla fina goa vänner för en synnerligen trevlig kväll!
 
Juleskum till mig och snus till Rulle
 
Restaurant I Am och bilden är tagen i augusti 2015 när hon precis öppnat den... 
 
Am vid sin nyöppnade restaurang 2015
 

Kommentarer:

1 Marianne Johansen:

Finns det någon restaurang karta, så vi lätt kan hitta till alla fina restauranger som du skriver om? Fortsätt njut av tillvaron

Svar: Det finns en karta Marianne över både restauranger och affärer etc men den är inte så överensstämmande med verkligheten då det kommer upp nytt och försvinner en del. Det finns ingen som uppdaterar den så ofta som skulle behövas så den som känner sig manad att göra det välkomnas. Det bästa man kan göra att åka runt och kolla på alla restauranger i byn så hittar man sina favoriter så småningom i byn eller strandnära och efter tycke och smak.Kolla kategori KARTA över Huay Yang http://annikathailand.blogg.se/category/karta-over-huay-yang.html eller Kategori Huay Yang: Restauranger etc
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Hej.
Jag har läst din blogg i flera år men varit dålig att kommentera ...sorry:)
Ville bara peppa dig att fortsätta för det är så kul att följa ert liv i HY,jag har varit dit flera gånger med familj och älskar stället.
Sen har våra resor dit samt din blogg inspirerat mig och min sambo så pass att vi nu vet vart vi ska ta vägen då vi slutar jobba ,tyvärr är det ett bra tag kvar men ändå.
Så fortsätt skriv om ert härliga liv. :)
Ha de så gott.
Mvh Andreas

Svar: Tack så hjärtligt Andreas för dina fina ord och att du/ni uppskattar min blogg! Det gör mig mycket glad samt ger en massa energi att fortsätta blogga om vårt härliga liv här. Underbart att bloggen inspirerat er att resa hit till Huay Yang och det är bara att fortsätta njuta och ta del av mina inlägg och rätt var det är ni här så länge ni vill. :-D Må så gott och tack igen för din fina kommentar!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: