2016-06-19 Idag har Rulle jobbat.....

....och monterat en 7 meter lång LED-slinga under räcket på långsidan av altanen. Nu kan vi byta färger efter humör och myskänsla och här kommer några exempel...
 
Lite soft...
 
Grönt är skönt....
 
Rött är sött...
 
Violett kan också vara rätt...
 
Vi har fler färger att välja på så nu kan vi som skrivet välja och vraka...
 
Duktig Rulle och jag har bara varit på stan och gjort en del inköp inför Sverige resan den 27 juni och pysslat med mest lättsamma saker idag..
 
Jag önskar dig en skön söndag!

Kommentarer:

1 Christer:

En strålande idé, i ordets rätta bemärkelse! Jättemysigt!

Svar: Tack snälla Christer för det och Rulle är verkligen lysande på det här (också) :-D.
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Christer:

Glömde skriva att det blev jättesnyggt med innätningen. Nätkarmarna gör att det hela verkligen ser elegant ut! Grattis till ett så stort och fint uterum!

Svar: Tack snälla Christer för det också och vi är verkligen nöjda med både designen och vårt nya stora fina ute/innerum :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Conny:

Bra gjort Rulle!

Svar: Rulle tackar för det Conny!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Birgitta S:

Så snyggt wow!
.Vi har hämtat upp resväskor på Onsdagmorgon kl7.40 till Italien hemsk tid flygbussen går 05.20 numera från Frudhemsplan o det är vi glada för typ 5 min promis för oss men jag vet 2 tonåringar som lär vara sega. Men vi är så glada att de vill resa med oss vi skall bo på en Lido ligger precis mitt emot Venedig och man kan lätt ta sig runt de olika öarna i området med båtar som fungerar som busslinjer. Vi avstår landet med midsommar i raggsockor o fleecetröja det har vi gjort förr.
Hälsningar Birgitta S

Svar: Tack så mycket Birgitta och trevlig Italienresa önskar jag er, hela familjen!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: