2017-12-31 Årets sista cykelträningspass på 7,2 mil samt Gott Nytt År 2018 till er alla mina glada och positiva bloggläsare!

Självklart passar det toppenbra med ett cykelträningspass på 7,2 mil sista dagen på året 2017 och därför blev det så. Vädret bjöd på sol, lite mulet, soldis och mycket starka vindar.
 
Rulle, Svein och jag kämpade på för allt vi hade och det är lika roligt samt jobbigt härligt varje gång.
 
Svein och jag samt min älskade Rulle, mina goa fina cykelträningsgrabbar som gör cykelträningspasset ännu roligare..(En selfie som Rulle tagit med min kamera)
 
Underbart, den tuffa 2 km backen är avklarad i hård motvind på köpet :-D 
 
Lite ögonfröjd i vår vackra cykelträningsmiljö...
 
När vi rullade in i Prachuap Khiri Khan och 7 Eleven fyllde vi på vattenförrådet etc och Rulle samt Svein cyklade vidare till Prachuap Beach Hotel för att få något ätbart i magen. Jag valde att cykla hemåt direkt istället då jag helst äter efter cykelträningspasset och då gärna hemma i lugn och ro. 
 
Skönt att var och en får göra som den vill för då blir alla nöjda!
 
Stort TACK till Svein och min älskade Rulle för ett tufft och härligt cykelträningspass!
 
Idag är det nyårsafton och det kommer vi att fira tillsammans med 8 fina goa vänner på ett privat party och det ska bli mycket roligt!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag ett fantastiskt Gott Nytt År 2018 och om några timmar lämnar vi ett fantastiskt år 2017!

Kommentarer:

1 Yvonne Sundberg:

Önskar ett riktigt Gott Nytt År! 💥🍾🥂🎉💫

Svar: Tack så mycket Yvonne och detsamma! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anette Hellichius:

BRA JOBB. Perfekt med träning på sista dagen 2017. För oss är det yoga och löpning so gäller idag. Fest ikväll. Önskar er en trevlig kväll med vänner och ETT GOTT NYTT ÅR!

Svar: Tack så mycket Anette för det och bra jobbat du också samt ha en mysig sista kväll på 2017 du/ni också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Önskar er ett riktigt Gott Nytt år! 🌸😎🍾från ett regnigt & blåsigt Kungsbacka
Kram Jane

Svar: Tack så mycket Jan och varm kram tillbaka!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

4 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Hoppas ni får en trevlig kväll.
Saknar att fira nyår hemma i Huay Yang men det går bra i Sverige också.
Gott Nytt År.
Kram Titti

Svar: Tack så mycket Titti och det fick vi också samt detsamma till er! Kram
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

5 Reidun:

Gott Nytt År från mej till er!

Svar: Tack så mycket Reidun och detsamma!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

6 Laila&Hans:

GOTT NYTT ÅR <till er båda önskar Laila o Hans

Svar: Tack så mycket detsamma Laila och Hans! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

7 Anonym:

Ett gott slut och Ett gott Nytt År önskar jag Er. Kram Gertrude

Svar: Tack så mycket detsamma Gertrude och stor varm kram till er båda!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

8 Lars Gustafsson:

Got nytt år från Lars i Chiang Mai. Jag cyklar inte åker MC. Jag är för tung för cykel. Ha de

Svar: Tack så mycket detsamma Lars och ha det så skoj på hojen samt ha det så bra :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

9 Anna-Lena :

Ser härligt ut med cykling,här i Luleå har jag åkt 2skidpass på sjön skadan,lite för kallt idag -13 men allt gå med bra kläder. Gott nytt år

Svar: Ja och det är det verkligen också Anna-Lena och härligt med skidtur :-D Gott Nytt År!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

10 Anonym:

Takk for utrolig fin sykkeltur - Svein

Svar: Tack så mycket själv Svein och det var den verkligen! Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

11 Irene:

Gott Nytt År! Hoppas det nya året innebär många nya äventyr som du kan dela med dig av här!
Kram Irene

Svar: Tack så mycket Irene detsamma och så klart det nya året kommer att bli hur bra som helst! Kram <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

12 Susanne:

Gott Nytt År!
//Susanne

Svar: Tack så mycket Susanne och detsamma! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

13 Annika:

Gott Nytt År ✨🎉💫 Ser fram emot ett nytt år fyllt av härliga rapporter från HY 😀

Svar: Tack så mycket detsamma Annika och tack för att du läser och uppskattar min blogg 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

14 Maria:

Duktigt cyklat och roligt att ni kan träna ihop :) pok äe

Svar: Tack så mycket hjärtat och visst är det skoj att träna ihop :-D Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: