2017-07-12 Kul med nya cykeltillbehörspresenter!

Idag tog Rulle en sväng till Global House i Prachuap Khiri Khan för ett par ärenden och på cykelavdelningen passade han på och köpte en ny flaskhållare till mig och min cykel. Min ena flaskhållare var alldeles avskavd i färgen och så kan jag inte ha det :-D Fint och fräscht ska det vara förstås på min cykel som fått nya fina komponenter i övrigt.
 
Härligt att ha en make som vet att förstå vad hans kära hustru vill ha i present. Jag gillar min cykel och framför allt att cykla på den och då ska den vara fin även när det gäller detaljerna förstås :-D
 
Ny fin fräsch flaskhållare i aluminium, en present från min älskade Rulle <3
 
Den gamla avskavda flaskhållaren har nu hamnat bland reservdelarna i förrådet....

Kommentarer:

1 Anonym:

Härligt med en hustru som förstår att uppskatta även dom små gesterna av kärlek. Och naturligtvis tvärtom. Vi visar vår uppskattning av människor lite för sällan,men det är du väldigt bra på. Ha en skön kväll Gertrude

Svar: Tack så mycket Gertrude det var fint skrivet av dig och du är också bra på att visa uppskattning det har jag noterat 😍 Ha en trevlig och skön kväll ni också! Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anette:

Härligt när ens man vet vad man önskar sig fast inte uttalar det....förra året fick jag en ny mask (dyk) av min man, hade haft min gamla sedan 1992 och gjort åtskilliga dyk med den. Kul! Ha en fin dag.

Svar: Visst är det härligt med presenter som man har nytta av i sitt hobbyliv :-D Ha en fin dag du också!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: