2017-03-30 Ett vackert men kallt Stockholm 1+

Idag har det varit lite mulet men solen har visat sig då och då mellan molnen och värmde riktigt skönt.
 
Toppen att Linda och jag har samma storlek i skor och kläder så hennes varma sköna kappa och skor har jag lagt beslag på under våra promenader på stan när våra respektive ärenden ska uträttas. 
 
Idag har vi fyllt på resekassan med US dollar via vår bank SEB samt inhandlat en GoPro Hero 5 aktionskamera med diverse tillbehör på Inet som ligger vid Hötorget. Ett toppenbra affär med riktigt bra priser i jämförelse samt proffsig och trevlig service.
 
Det ska bli skoj att filma med den som ett komplement till min kamera på våra resor och framför allt när vi kör våra motorcyklar.
 
Product image
Den hä aktionkameran ska vi ha skoj med...
 
Klarabergskanalen...
 
Stadshuset
 
Klarabergsgatan...
 
Nu är det dags att hämta lille Adam på dagis och då blir det lek etc. resten av dagen och det ska bli såååååååå roligt!
 
Jag önskar er bloggläsare en härlig torsdag! 
 

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Hej!
Skrattade lite när jag såg rubriken +1 jag brukar avsluta mina kommentarer med temperaturen men nu har du koll på den. Skönt att du kan låna kläder av din dotter hoppas att Rulle kan låna av svärsonen för nu bjuder Sverige inte på vår i varje fall. Vilken fin kamera du skaffat toppen.
Må så gott o ta på dig varmt o mössan!
Hälsningar Birgitta S

Svar: Ja nu upplever vi samma väderfenomen Birgitta och Rulle klarar sig fint med sina kläder 😀Tack och jag tror aktionkameran kommer till god nytta framför allt vid mckörning.😀 Må så gott du också i kylan😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Titti/Umeå/Huay Yang.:

Kyligt i Umeå också men soligt.
Men snart får ni det varmare!
Trevlig helg önskar Titti

Svar: Tack för det Titti och värme ser vi fram emot och det samma till dig. 😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anna, Travel on a Cloud:

Förstår att du trivs i Stockholm hos nära och kära. Kul med en GoPro! Det verkar vara "det senaste".

Hoppas du får en skön och fin helg.

Kramar

Svar: Tack så mycket Anna och jag önskar dig det samma. Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: