2018-02-01 Godmorgon Lotus 1 samt välkommen februari och ett tänkvärt budskap!

Bye, bye januari och stort tack för en fin upplevelserik och glädjefylld månad samt välkommen februari!
 
Att starta morgonen och bara titta ut över vår trädgård är en lisa för själen och fyller mig med en stor glädje att fortfarande kunna se, höra, känna dofter och må bra i hela kroppen! Jag är oerhört tacksam för det då det inte är en självklarhet att denna förmåga och det goda i livet ska vara i en evighet utan det gäller att glädjas över det här och nu.
 
Ett bra budskap är att det finns två dagar varje år livet ut som du inte kan göra något åt, imorgon och igår så lev idag och ta ut det bästa du bara kan och förmår. 
 
Guldfärgad bougainvillea, så vackert!
 
Skir rosa och vit bougainvillea, så ljuvligt vackert!
 
Nu blomstrar det i vår trädgård i massor med färger...
 
Bananblomman har jag tagit bort för att den inte ska stjäla energi från bananstocken under mognadsprocessen..
 
Ny bananstock på gång och det blir en baddare med tanke på blomman storlek...
 
Jag önskar dig min bloggläsare en fantastisk dag!

Kommentera här: