2018-01-18 Dagens cykelträningspass till/från Ban Krud, 8,1 mil

Nu när den tidigare hårda vinden mojnat är det bäst att passa på och träningscykla till/från Ban Krud och vi slipper därmed den tuffa motvinden i 4 mil när vi vänder tillbaka till Huay Yang, även om den i sig ger en bra träning.
 
Idag var det Rulle, Espen och jag som cyklade och solen lyste från en klarblå himmel med en behaglig temperatur på ca 30 C i skuggan. Det blev ett härligt passa och vi var alla nöjda med våra respektive insatser.
 
Espen, jag och Rulle, vilket järngäng!
 
Rulle och Espen...
 
Vattenpåfyllning och energiintag på 7 Eleven i Ban Krud
 
När vi vilat klart var det bara att cykla hemåt igen lite drygt 4 mil....
 
Vy från en liten bro i Thap Sakae...
 
Stort TACK min älskade Rulle och goa fina vän Espen för ett tufft och härligt cykelträningspass!
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en härlig torsdag vad du än hittar på för att göra dagen till den bästa :-D  

Kommentarer:

1 Birgitta S:

Hej härligt cykelgäng själv promenera jag till jobbet det var ok snö men inte så kallt -2 o bara lite halt men har bra skor 😄imorgon Fredag härligt må så gott o trevlig Fredag till dig o Rulle

Svar: Ja det är det verkligen Birgitta och härlig träning😍😊Skönt för dig att kunna gå till jobbet oavsett väder och vind😀 Må så gott du också och ha en mysig fredag samt helg. Kram😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Maria:

Bra cyklat av er på min favvorunda :) Vad snygg pappas nya tröja är och bra bilder på er! Längtar tillbaka.. saknar er pok äe

Svar: Tack så mycket hjärtat och jag förstår att du längtar hem hit på alla sätt och vis och vi saknar dig också 😍Pok äd
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: