2018-07-25 Dagens sköna medicinska massage av Nom...

Idag kändes det återigen dags för en skön Medicinsk Massage av Nom på Noms Massage/Huay Yang Massage som ligger i samma lokal som Huay Yang Travel och Sunshine Shop mitt emot Driving Rangen på Mellanvägen.
 
Under lågsäsong kan det vara stängt både på shopen och Huay Yang Travels kontor men då ringer jag bara till Chon som i sin tur bokar tid med Nom som är hennes svägerska. Idag ville jag ha massagen på sena eftermiddagen och det gick att ordna hur lätt som helst.
 
Efter allt träningscyklande och promenerande behöver min kropp en rejäl Medicinsk Massage med jämna mellanrum och då av min favoritmassös Nom som känner min kropp och vad jag behöver.
 
Idag fick jag återigen uppleva detta sköna men även lite smärtsamma i de områden som mest behövde en
ordentlig genomgång. Det fixar Nom med bravur och efter 1 timmes behandling kan jag dansa ut lätt som en älva från behandlingsrummet 😊
 
 
Massagen är öppen mellan kl. 08.00 -19.00. Under lågsäsong får man boka via telefon med Chon. Se Huay Yang Travels hemsida http://www.huayyangtravel.com/
 
Nom på Nom´s Massage 
 
Här inne i massagerummet är det lugnt och skönt och för den som vill ha AC på under behandlingen finns det att tillgå.
 
Tack goa fina Nom för en massagebehandling som gör gott för både kroppen och knoppen♥
 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Smärtsamt men skönt efteråt 😊
Har turen att ha en thaimassage i min stad . /Elisabet
I stan där jag bor

Svar: Håller med dig Elisabet och vilken tur du har som har tillgång till den massage du gillar där du bor :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Anonym:

Åh va härligt längtar efter all massage i HY/ kram Ingela Hagdahl

Svar: Det förstår jag Ingela och välkommen tillbaka till HY samt kram till dig från mig!
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Den kvinnan är grym 😍
Kram kram vi ses i november
Susanne Orchid 4

Svar: Ja verkligen Susanne och kram tillbaka! :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: