2018-06-15 Sommar, sommar, sommar och så är det fredag igen...

Så var de då Fredag igen och den här arbetsveckan är över och helgen tar vid.
 
Som påfunnen rutin städade jag lägenheten på förmiddagen så det skulle vara extra fint inför helgen och så slipper Linda och Daniel göra jobbet. Det är lätt för mig att bjuda på och därmed har vi tid att umgås på istället😀 
 
Tore och jag gick klipprundan idag och via Rålambshovsparken hem. Härligt soligt väder och ca 20 C i skuggan. Vilken oerhörd tur jag har med vädret under min vistelse i Sverige!
 
Tranebergsbron underifrån och jag gillar broar...
 
Härlig kontrast mellan betong och grönskan...
 
Kristinebergs Båtklubb vid Tranebergsbron...
 
Vy mot Spårvägsbron till Alvik...
 
En av de preparerade stigarna nedanför Fredhäll...
 
Några söta rosa blommor....
 
Mariehäll...
 
Stort TACK goa fina Tore för en härlig runda och till dig min bloggläsare önskar jag en synnerligen trevlig fredag samt helg!

Kommentarer:

1 Anonym:

Önskar dig vackert väder samt en mycket trevlig helg. Vi far på 2×70års kalas. Så att vi får det är jag säker på. Kram Gertrude 😍

Svar: Tack så mycket Gertrude och ha det så kul på kalaset😀Kram ❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

2 Birgitta S :

Härlig Fredag till dig också o vad härligt för familjen att komma hem till städat guld värt minns när mina barn var små o mamma o pappa kom på besök o hämtade dem på dagis ca 15 o gick hem med dem o lekte o sen dammsög av o roddade middag helt underbart o så uppskattat av mig o min man. Som familj hjälper man varandra i olika stadier i livet så mkt värt. Trevlig helg till dig o din familj kram 😍

Svar: Tack så mycket Birgitta och i övrigt håller jag med dig och all hjälp och omhuldande är mycket värt att både få och ge. Trevlig helg och kram till dig och de dina😍
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

3 Anonym:

Tack Annika för härliga bilder från promenad. Underbart med helg. Hela min lördag går i återhämtningens tecken. Först med en löprunda, sedan ett yinyoga pass för en grupp och sedan min egna yoga i trädgården. Underbart balans. Önskar dej en finfin lördag med fina familjen. Kram Anette

Svar: Tack så mycket själv Anette och duktigt kämpat :-D Önskar dig en finfin lördag med de dina och kram tillbaka <3
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: