2018-05-27 Mors Dag - Grattis alla mödrar!

Idag firade vi Mors Dag både Linda och jag och jag uppvaktades av både Linda och Maria. Det blev både prinsesstårta, som är min favorittårta, och en bukett vackra röda rosor och doftljus samt mycket visad kärlek.
 
Mums med prinsesstårta till Linda och mig och för övriga familjen förstås...
 
Röda vackra rosor från Linda...
 
...och ett doftljus från Linda...
 
Mmm vilken ljuvlig doft...
 
 
 
Stort TACK mina älskade döttrar för uppvaktningen!😍😍
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en fin dag och grattis till alla mödrar i världen! 

Kommentarer:

1 Elisabet Lundqvist :

Jag tycker att vi även tänker på alla djurmödrar som sliter i vått och torrt med sina avkommor. 😊 / Elisabet

Svar: Det tycker jag också Elisabet 😍❤
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: