2018-05-30 I Rålis Parklek med Adam...

Idag efter dagis beslöt Adam och jag att vi skulle gå till Rålis Parklek och Adam tog sin balanscykel dit. 
 
Rålis Parklek är en mycket trevlig park för både små och stora barn med olika typer av klätterställningar, lekredskap, Läskiga Skogen samt många kloka budskap. 😀
 
På vägen dit såg Adam de här fina blommorna i vägkanten vid Lindhagensgatan och frågade mig vad de heter. Då jag inte vet döpte Adam dem till Lilafina och det tycker jag var ett passande namn så det får de heta.
 
När vi kom fram till parken skannade Adam snabbt av parken och tog sikte på det här...
 
 
Köra polisbil är kul...
 
Ingången till Läskiga skogen....
 
 
 
Kloka budskap...
 
Den här byggnaden klättrade Adam lätt upp till via nätet...
 
 
 
 
Här har Adam hittat en lekkompis, Henrik, 3 år...
 
Goda budskap att ta til sig...
 
 
När vi var nöjda med besöket slutade vi med att ta en kort energipåfyllande paus med banan och äpple förstås innan vi gick hem igen.
 
Vi var hemma igen vid kl 18.20 och återigen var kvällsmaten klar som Daniel lagat så det var bara att sätta sig till bords på balkongen. Mums, och vilken härlig service!
 
Stort TACK min älskade Fina Familj för en återigen härlig dag samt kväll och jag önskar dig min bloggläsare en mysig kväll samt att du verkligen gör ditt bästa för att njuta av allt det goda i livet!

Kommentarer:

1 Anonym:

oj vilken rolig lekpark

Svar: Ja det är den verkligen :-D
Annika i Ban Huay Yang i Thailand

Kommentera här: