2020-08-11 Skön promenad i skog och mark i Igelbäckens Naturreservat...

Eftermiddagens långis gick jag i Igelbäckens Naturreservat, solen skiner från en klarblå himmel och temperaturen på ca +24 C.
 
Fåren har en stor vid hage att gå och beta i och de är från Överjärva Gård i Solna
 
Bra info....
 
 
Guldsken ut mot fårhagen...
 
Naturliga hinder på stigen...
 
Stigar finns i storlek large, medium och small...
 
 
 
 
 
Mycket blåbär har plockats men här fanns det en hel del men tyvärr hade jag inte med mig något kärl att lägga dem i...
 
Ljungen blommar...
 
Jag stöter på en och annan joggare eller andra som promenerar men det är stora och vida marker att röra sig i och ingen trängsel så det är precis så som jag vill ha det.
 
Här på SATS i Kista Galleria fick Rulle och jag en tufft cykelträningspass och därefter Absolution (mage-, rygg- och bålträning) i förmiddags.
 
Det känns skönt för mig att dessutom komplettera träningen med en rejäl långis på eftermiddagen och sträcka på benen samt  dessutom få ögon- och öronfröjd av vår fantastiska natur i vår nära omgivning.
 
Snart hemma igen och tack SATS för idag och vi ses i morgon på nästa tuffa träningspass.
 
Stort TACK till mig själv och min omgivning för en återigen härlig promenad och jag är så tacksam för att ha det så här gott och bra i livet.
 
Till dig min bloggläsare önskar jag en finfin tisdag! 

Kommentarer:

1 Yvonne S:

Du har nästan likadana vanor som i Thailand❣️ Kram på dig! 🤗😘

Svar: Ja det stämmer Yvonne och dessa vanor gillar jag var jag än är. 🥰 Kram❤
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: