2021-09-17 Skön fredagslångis i mysigt sällskap

I eftermiddag fick jag mysigt sällskap av Maria på min långis och vi valde att ta en rejäl sväng på Järvafältet och att även ta lite nya stigar nedanför Akalla i den lilla skogsdungen som jag inte gått i på ca 12 år. Det finns alltid några nya eller gamla områden att gå på här i vår närhet.
 
Maria på den lilla fina bron över Igelbäcken mot skogsdungen...
 
 
Järvafältet och höstens färger syns här och där...
 
Längs med Igelbäcken på vänster sida nedanför Akalla Gård
 
Stort TACK till min älskade Maria för en härlig långis och till dig min bloggläsare önskar jag en mysig fredagskväll samt en trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer:

1 Birgitta S :

Hej! Härliga promenader som du är ute på varje dag. Jag kom nyss hem från en sen kvällspromenad. Så skönt med rätt kläder så är det perfekt. Trevlig helg ! 😍🐕

Svar: Hej Birgitta och tack så mycket för din kommentar och visst är det härligt med lite kyla bara man har rätt kläder för det. Trevlig helg!🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: