2022-09-30 Härliga fredag och en höstlig långis på Edsviksrundan, 15,41 km......

Idag bjöd vädret på sol och ca +14-15+ under dagen och jag fick en fantastiskt skön långis på Edsviksrundan på eftermiddagen. Höstens färger breder ut sig mer och mer och i Edsviken vars blanka yta fick jag se två vackra Svanar som sakta gled fram i vattnet.
 
Tegelhagens Strandpromenad
Dagens runda
 
Stort TACK för en underbart skön långis i vår vackra natur och till dig min bloggläsare önskar jag en trevlig fredagskväll samt helg!

Kommentarer:

1 sandra ledin:

Vilka härliga bilder på svanarna. Tycker att svanar Inger ett sådant lugn.

Ha en jätte fin kväll!!!

Svar: Tack så mycket Sandra för din kommentar och respons på bilderna. Önskar dig det samma!
Annika i Stockholm Sverige

2 Birgitta S :

Fina blider på svanarna ser ut att njuta. Inget har hänt med båran älskade Sill. Både hundsta llet o hundar utan hem har mkt hundar pga människor som köpte hund under pandemin o inte tänkte så långt. Tyvärr alltför vanligt misstänker jag. Nu är det inte så falletv med Sillen. Hade bara hans ägare varit 1 år senare dvs nästa höst. Hade det varit annorlunda. Men vi hoppas på det bästa ett nytt bra hem i Sholms området . Må så gott! 🐕

Svar: Tack så mycket Birgitta för din kommentar och så sorgligt när det gäller Sillen. Hoppas att det löser sig till det bästa för henne till slut. Må så gott du också!🥰
Annika i Stockholm Sverige

Kommentera här: