2024-04-20 Tuff styrketräning med Rulle på VOLT Health Club...

På förmiddagen gick Rulle och jag iväg till VOLT Health Club för att ta ett styrketräningspass tillsammans. Vi har ju båda kostnadsfri träning där tom 31 maj 2024 och kör parallellt med SATS men from 1 juni kommer jag bli fullbetalande (343 kr/månad) medlem på VOLT då jag gillar det här gymmet bättre och bättre. Min sista dag på SATS som medlem blir den 31 maj då jag har en månads uppsägningstid där.
 
Vi får väl se framöver vilket val som Rulle gör efter den 31 maj då hans gratistid på VOLT är över. Om man tecknar medlemsskap på VOLT innan den 31 maj får man 20 % rabatt och därefter 10 % rabatt då vi som bor och är medlemmar i Kista Torn (K1) har gjort ett bra avtal med VOLT. 
 
I sen eftermiddag och kväll blir det extra mysigt då hela FINA Familjen ska träffas på kvällsmat hemma hos Linda och Daniel och det ser vi fram emot.
 
Stort TACK för allt det goda som vi får ta del och njuta av och till dig min bloggläsare önskar jag en skojig lördag!
 
Bicepsträning (Rulle har fotat mig)
Snedbänk

Kommentera här: